środa, 5 października 2011

"A on jest niegrzeczny, proszę Pani!"

W ostatnim numerze "Uważam Rze" redaktorzy Mazurek i Zalewski w swoim przeglądzie tygodnia słusznie zauważyli, że to właśnie w kampanii na szczeblu regionalnym można znaleźć największe smaczki. Ostatnio trafiła do mnie gazeta "CzasoPISmo", która okazała się ulotką wyborczą jedynki Prawa i Sprawiedliwości w okręgu ZAMOŚĆ-CHEŁM-BIAŁA PODLASKA, Pani Beaty Mazurek i kandydata do senatu Pana Lucjana Cichosza. Oddałem się więc pochłaniającej lekturze tego 8-stronicowego pisma. Niestety jego konwencja bardzo mnie zniesmaczyła... Artykuły które tam znalazłem noszą tytuły: "Sawicki twardo za GMO", "Załatwili nas bez... dymka!", "Czy POlitycy uciekają do Warszawy?", "Dla Grabarczyka znowu kwiaty", "Sympatycy PO, przeciw pamięci o bohaterach?". Każdy z artykułów mówi o tym co złego zrobiła koalicja PO-PSL dla naszego kraju, albo co dobrego zrobiło PiS, przed 2007 rokiem. Tylko co mnie obchodzi to co było, lub to co jest? Przecież mam oczy i widzę... Chciałem raczej przeczytać, co Ci kandydaci mają mi do zaoferowania, jaka jest ich wizja przyszłości. Nawet w artykule który nosi nazwę: "Co dalej ze służbą zdrowia?", nie ma ani słowa o przyszłości. Oprócz wcześniej wspomnianych artykułów i zdjęć kandydatów z Jarosławem Kaczyńskim, czy Beatą Kempą znaleźć tam można jeszcze zestawienie cen. Ukazuje ono jak wyglądały ceny żywności za rządów PiS, a jak wyglądają teraz. Przeszedłem się do pobliskiego sklepu i muszę przyznać, że w niektórych przypadkach są one nieco zawyżone. Według tego zestawienia ziemniak podrożał o 164%! Ja przyglądam się cenie ziemniaka od 5/6 lat i podrożały one tylko o jakieś 5/10 groszy... Napisałem do obydwu kandydatów jakie wrażenie odniosłem czytając ich "ulotkę" i poprosiłem o ich wizję przyszłości naszego regionu. Na odpowiedź czekam już czwarty dzień i niestety jej nie otrzymałem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz